اخبار / استخدامی / استخدام استانداری اردبیل به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام استانداری اردبیل

دریافت نمونه سوالات آزمون های استخدامی از سایت کار3
دریافت منابع آزمون های استخدامی از سایت کار3

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در سال گذشته با ارائه ۲۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تسهیلات زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۷۱۵ نفر در شهرستان اردبیل فراهم شد.
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد زنجانی در جلسه کارگروه برنامه‌ریزی، اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته با ارائه ۲۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تسهیلات زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۷۱۵ نفر در شهرستان اردبیل فراهم شد.
وی با اشاره به مشاغل خانگی ایجاد شده در شهرستان بیان کرد: در سال گذشته سهم ابلاغی در بخش مشاغل خانگی اردبیل با تخصیص و پرداخت آن زمینه‌ساز ایجاد ۳۰۱ طرح در شهرستان شده است.
فرماندار اردبیل افزود: از آغاز امسال نیز تاکنون برای ۲۵۸ نفر زمینه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی شهرستان ایجاد شده است که تا پایان سال تلاش می‌کنیم تا با ارائه تسهیلات و راه‌اندازی واحدهای مختلف زمینه اشتغال هر چه بیشتر را در اردبیل فراهم کنیم.
زنجانی راه‌اندازی و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی را از مهمترین راهکارهای توسعه اشتغال دانست و تصریح کرد: به همین منظور امسال ۳۶۲ میلیارد تومان برای استان اردبیل از سوی هیئت وزیران مصوب شده که با مشخص شدن سهم هر شهرستان و تخصیص آن زمینه رونق و توسعه آنها را فراهم می‌کند.
وی حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران را راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: باید دولت در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی و لزوم تحقق شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری بتوانیم با توسعه اشتغال و تولید زمینه‌ساز عملی شدن اقتصاد مقاومتی در اردبیل باشیم.

دریافت نمونه سوالات و منابع آزمون های استخدامی از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵