اخبار / استخدامی / استخدام آموزش و پرورش در استان سیستان و بلوچستان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام آموزش و پرورش در استان سیستان و بلوچستان

دریافت نمونه سوالات آزمون های استخدامی از سایت کار3
دریافت منابع آزمون های استخدامی از سایت کار3

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: تامین نیروی انسانی از تامین فضای آموزشی مهم تر است که در این راستا از طریق خرید خدمت، سرباز معلم و سهمیه‌های استخدام تلاش کرده‌ایم مشکل کمبود نیروی انسانی را در استان برطرف کنیم.
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛علیرضا نخعی در جلسه شواری آموزش و پرورش استان واقع در سالن اجتماعات  استانداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره ) و شهدای اسلام ،اظهار کرد: برای بهبود فضاهای آموزشی استان علاوه بر اعتبارات جاری که آنها نیز باید افزایش پیدا کند، ۱۷۰ میلیارد تومان اختصاص می‌یابد که این مبلغ تعهدات دیگر بخش ها را نیز باید افزایش دهد.
وی ادامه داد: در میان استان‌های آذربایجان غربی، هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان که در بحث آموزش و پرورش نیاز به توجه بیشتر دارند ، وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه به این استان را در اولویت قرار داده است.
وی تصریح کرد:ساخت هزار کلاس درس جدید برای سال ۹۵ توسط بنیاد مستضعفان در دستور کار قرار گرفته است که بخش اعظم آن به استان سیستان و بلوچستان تعلق خواهد گرفت .
نخعی افزود: تاکنون ۶۰ مدرسه توسط بنیاد مستضعفان در استان ساخته شده که این تعداد در سال جاری به ۱۰۰ کلاس درس خواهد رسید.
وی با بیان اینکه به مهارت آموزی در دانش آموزان باید توجه شود ،اظهار کرد:در راستای کار آفرینی باید به دانش آموزان در مدارس به خصوص مدارس شبانه روزی در رشته های مختلف مهارت لازم آموخته شود.
وی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای ۶۰۹ نفر باقی مانده از ظرفیت ۱۰۰۰ نفری استان برای مهر ۹۵ در مرداد ماه برگزار خواهد شد.
وی همچنین از استخدام ۶۰۰ نفر دیگر از محل سهمیه جدید و ۷۳۰ نفرسرباز معلم مختص این استان خبر داد.

دریافت نمونه سوالات و منابع آزمون های استخدامی از سایت سنجش3


تاریخ خبر دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵