اخبار / دانشگاهی / ارائه رشته تبلیغات در مرکز آموزش علمی کاربردی خبرنگاران مشهد از مهر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ارائه رشته تبلیغات در مرکز آموزش علمی کاربردی خبرنگاران مشهد از مهر

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی خبرنگاران گفت: رشته تبلیغات در مقطع کاردانی که زیر شاخه رشته روابط‌عمومی است از اول مهرماه ارائه می‌شود.
الهه احسنی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، گفت: برای آشنایی بیشتر دانشجویان ورودی جدید برگزاری کلاس‌ها از 23 شهریور ماه خواهد بود و برای ورودی‌های قدیم به جز یک یا دو گروه از رشته‌ها که کلاس‌های عملی و فشرده دارند، کلاس‌ها از اول مهر تشکیل می‌شود.
وی با اشاره به مهمترین طرح‌ و برنامه‌های این دانشگاه در سال جدید، اظهارداشت: با توجه به اینکه سال گذشته سه ساختمان جدا داشتیم، ترم جدید موفق شدیم یک ساختمان مستقل داشته باشیم و در ساختمان جدید چاپ و تکثیر برای دانشجویان ایجاد کردیم.
وی همچنین ادامه داد: تجهیز کردن کلیه کلاس‌های دانشگاه‌ و کارگاه‌ها و ارتقای سیستم‌های خود دانشگاه از دیگر برنامه‌های ما در ترم جدید است؛ سعی کردیم از اساتید به ویژه اساتیدی که دانشجوی دکتری هستند، استفاده کنیم.
رییس مرکز آموزش علمی کاربردی خبرنگاران در خصوص تعداد دانشجویان این مرکز، گفت: تعداد دانشجویان این مرکز حدود 630 نفر است که معمولا خانم‌ها در رشته‌های گرافیک بیشتر از آقایان است، اما در سایر رشته‌ها تقریبا با یکدیگر مساوی هستند.
وی افزود: در این مرکز دانشجویان در دو گروه آزاد و شاغل پذیرش می‌شوند که کلاس‌های دانشجویان شاغل بعدازظهر و دانشجویان آزاد در نوبت صبح برگزار می‌شود.
وی در خصوص راهکارهای افزایش کیفیت آموزشی، اظهارکرد: تمام کلاس‌های دانشگاه را به سیستم پروژکشن مجهز کرد‌ه‌ایم، سایت‌ آموزشی دانشگاه را نیز ارتقا و کل دانشگاه را مجهز به اینترنت وایرلس شده است.
رییس مرکز آموزش علمی کاربردی خبرنگاران در مورد وضعیت آموزشی دانشگاه، خاطرنشان کرد: با تغییر سامانه «نماد» دانشگاه به سامانه «سجاد» تاثیر زیادی در وضعیت آموزشی دانشگاه ایجاد شده است.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر با این تغییر اساتید و دانشجویان می‌توانند سیستمی مستقل داشته باشند و دانشجویان نیز امور مربوط به خود که شامل اعتراض به نمرات، مهمان و انتقالی را از طریق سیستم انجام دهند، همچنین اساتید نیز می‌توانند از طریق این سیستم پاسخگوی سوالات دانشجویان باشند.
وی با تاکید براینکه سعی می‌شود کیفیت آموزشی و فضای کمی و کیفی دانشگاه را ارتقا دهیم، تصریح کرد: امید است با توجه به اینکه مرکز علمی کاربردی خبرنگاران در رشته فرهنگ و هنر در حال فعالیت است و بیشتر دانشجویان این مرکز در رشته روابط عمومی و خبرنگاری در حال تحصیل‌اند، بتوانیم در مقطع ارشد رشته خبرنگاری با موافقت وزارت علوم دانشجو بپذیریم.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲