اخبار / دانشگاهی / ارائه تمامی خدمات دانشجویی الکترونیکی می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ارائه تمامی خدمات دانشجویی الکترونیکی می‌شود

<>رئیس سازمان امور دانشجویان از الکترونیکی شدن سیستم خدمات دانشجویی در وزارت علوم خبر داد و گفت: در حال حاضر مرحله اول طراحی این سیستم به اتمام رسیده و تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

<>دکتر مجتبی صدیقی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: بخش‌های مهم سیستم الکترونیکی ارائه خدمات به دانشجویان تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و دانشجویان می‌توانند درخواست‌های خود را برای خدماتی که نیاز دارند و توسط سازمان دانشجویان ارائه می‌شود، الکترونیکی ارسال کنند.

<>وی در ادامه تصریح کرد: تایید مدارک تحصیلی، ارزشیابی مدارک خارجی، بورس، اعزام، نقل و انتقال و غیره از جمله خدماتی است که توسط سازمان دانشجویان در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود که با راه‌اندازی  "سیستم جامع خدمات الکترونیکی" ارائه این خدمات اینترنتی انجام می‌شود.

<>رئیس سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: دانشجویان از دهه فجر می‌توانند درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف به صورت الکترونیکی به سازمان دانشجویی ارسال و پاسخ خود را نیز از طریق  همین سیستم دریافت کنند.

<>دکتر صدیقی تاکید کرد: تاکنون اکثر خدمات دانشجویی سازمان امور دانشجویان به صورت مراجعه حضوری و کتبی انجام می‌شد اما با راه‌اندازی این سیستم تمامی دانشجویان داخلی و خارجی نیازی به مراجعه حضوری و درخواست کتبی نخواهند داشت. با راه اندازی این سیستم کلیه مدارک و گواهی‌های صادر شده توسط سازمان امور دانشجویان بصورت الکترونیکی، برخط و از طریق اینترنت قابل استعلام خواهند بود.

<>رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: البته ارائه مطلوب خدمات دانشجویی به صورت الکترونیکی به این مهم بستگی دارد که دانشگاه‌ها همکاری لازم را با سازمان دانشجویان داشته باشند و اطلاعات دانشجویان در روی سایت جامع قرار بگیرد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵