اخبار / دانشگاهی / ارائه بیش از ۲۰ هزار طرح دانش‌آموزی به جشنواره خوارزمی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ارائه بیش از ۲۰ هزار طرح دانش‌آموزی به جشنواره خوارزمی

دبیر جشنواره دانش‌آموزی خوارزمی از ارائه ۲۰ هزار و ۵۴۸ طرح دانش‌آموزی به جشنواره خوارزمی خبر داد و گفت: استان تهران در صدر ارائه‌کنندگان طرح‌های پژوهشی است.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ساعی دهقان دبیر جشنواره دانش‌آموزی خوارزمی در نشست خبری صبح امروز گفت: امسال 20 هزار و 548 طرح مربوط به دانش‌آموزان و هنرجویان دوره متوسطه به جشنواره خوارزمی ارائه شد، البته ارائه این تعداد طرح در حالی است که جمعیت دانش‌آموزی کشور نسبت به دوره‌های گذشته کاهش یافته و در حال حاضر تنها 5/3 میلیون دانش‌آموز در سطح متوسطه تحصیل می‌کنند.
وی افزود: از تعداد 20 هزار و 548 طرح ارائه شده یک هزار و 91 طرح برتر به عنوان طرح‌های منتخب استانی به مرحله کشوری راه یافتند.
ساعی دهقان گفت: تعداد 100 طرح برترنیز به مرحله داوری نهایی جشنواره راه یافت و در نهایت 42 طرح به عنوان طرح‌های برگزیده در سطح ملی انتخاب شدند.
اللهیاری افزود: از تعداد طرح‌های ارائه شده به جشنواره دانش‌آموزی خوارزمی 65 درصد مربوط به دختران و 34 درصد مربوط به پسران بوده است.
دبیر جشنواره دانش‌آموزی خوارزمی استان تهران در صدر ارائه کنندگان طرح‌های دانش‌آموزی است و پس از آن دانش‌آموزان استان‌های فارس، آذربایجان شرقی و بوشهر طرح‌های بیشتری را ارائه دادند.

تاریخ خبر دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲