اخبار / دانشگاهی / ادامه ثبت نام پذیرش متمرکز رشته های تخصصی حوزه تا ۲۵ فروردین به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ادامه ثبت نام پذیرش متمرکز رشته های تخصصی حوزه تا ۲۵ فروردین

<>ثبت نام متمرکز رشته های تخصصی در سطح ۲ و سه حوزه های علمیه سراسر کشوردر سال تحصیلی ۹۵-۹۴ آغاز شد.

<>به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت آموزش و امور حوزه های علمیه شرایط ثبت نام متمرکز رشته های تخصصی در سطح ۲ و ۳ حوزه های علمیه سراسر کشوردر سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به شرح زیر اعلام کرد:

<>۱- اتمام سطح یک برای شرکت در آزمون مقطع سطح ۲ و اتمام سطح ۲ برای شرکت در آزمون مقطع سطح سه، ضروری است.

<>۲-طلاب متقاضی تحصیل در رشته های تخصصی که مشغول به تحصیل در پایه ۶ یا ۹ هستند، برای ثبت نام باید گواهی مبنی بر اتمام سطح یک یا ۲ را حداکثر تا آغاز نیم سال دوم تحصیلی ارائه کنند.

<>۳-رعایت شرایط خاص واحدهای آموزشی یا رشته های خاص با مجوز مرکز مدیریت حوزه های علمیه برای داوطلبان

<>۴-عدم منع قانونی از ادامه تحصیل، حداکثر سن برای سطح دو ۳۰ سال و برای سطح سه ۳۴ سال می باشد. سنوات پایه های بالاتر از سطح ۱ و ۲ به حداکثر سن افزوده می شود ولی حداکثر سن نباید در سطح۲ از ۳۴ سال و در سطح سه از ۳۸ سال بیش تر نباشد.

<>آزمون پذیرش سال تحصیلی ۹۵ – ۱۳۹۴ تمامی رشته های تخصصی در استان قم و سایر شهرها به صورت متمرکز و همزمان برگزار می شود.

<>زمان آزمون روز جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ است.

<>ثبت نام داوطلبان از طریق سایت معاونت آموزش و به صورت اینترنتی از تاریخ ۲۱ اسفند۱۳۹۳ الی ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ انجام می شود.

<>داوطلبان برای ثبت نام  از طریق سایت معاونت آموزش و به صورت اینترنتی http://www.howzeh-qom.ir می توانند تا  ۲۵ فروردین ۹۴  اقدام کنند و جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند در ساعات اداری ۸ الی ۱۳ با شماره ۳۲۹۴۰۱۰۹-۰۲۵ تماس بگیرند.

<>نتایج آزمون کتبی حداکثر ۳ هفته پس از برگزاری آزمون توسط معاونت آموزش و امور حوزه ها به مدیریت های استانی و واحد های آموزشی تخصصی ابلاغ و پس از هماهنگی با واحدهای آموزشی به داوطلبان اعلام خواهد شد.

تاریخ خبر شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳