اخبار / دانشگاهی / اجرای غیرحضوری دوره کاردانی دهیاری و امور شوراها در دانشگاه علمی کاربردی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اجرای غیرحضوری دوره کاردانی دهیاری و امور شوراها در دانشگاه علمی کاربردی

معاون آموزشی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی مدیریت شهری و روستائی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برگزاری دوره آموزشی غیرحضوری کاردانی «دهیاری و امور شوراها» با همکاری این سازمان و دانشگاه جامع علمی- کاربردی به صورت پایلوت در مرکز آموزش علمی- کاربردی شهرداریهای شیراز خبر داد.
حسین رجب صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» ایسنا گفت: این دوره آموزشی غیرحضوری در راستای توسعه آموزش‌های بلندمدت در حوزه مدیریت روستایی، بصورت ترمی در دانشگاه علمی کاربردی در حال اجراست.
وی افزود: دوره مذکور در مرحله اول بصورت پایلوت برای دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان فارس برگزار می گردد.
رجب صلاحی افزود: اجرای دوره در مرحله بعد بصورت کشوری خواهد بود و همه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی سراسر کشور می توانند از این فرصت آموزشی استفاده نمایند.
معاون آموزشی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی مدیریت شهری و روستائی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین اظهار کرد:این دوره بصورت غیرحضوری برگزار می‌گردد و نیازی به حضور در کلاس نمی‌باشد و محتوای آموزشی بصورت کتاب، جزوه و لوح فشرده در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
رجب صلاحی گفت: دوره مذکور بصورت پودمان‌های جداگانه طراحی شده است و فراگیران با گذراندن هر پودمان، گواهینامه پایان دوره دریافت می نمایند و نهایتاً با گذراندن 72 واحد درسی موفق به دریافت مدرک کاردانی معتبرخواهند شد.

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۲