اخبار / دانشگاهی / اتمام بازنگری رشته حسابداری در ارشد و حذف گرایش از دوره کارشناسی حسابداری به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اتمام بازنگری رشته حسابداری در ارشد و حذف گرایش از دوره کارشناسی حسابداری

سرپرست کميته برنامه ريزي حسابداري وزارت علوم از اتمام بازنگری سرفصل ها و دروس رشته کارشناسی ارشد حسابداری خبر داد و گفت: درحال حاضر مشغول بازنگری دروس مقطع کارشناسی هستیم.
دکتر احمد احمدپور‌ در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت بازنگری سرفصلهای رشته حسابداری گفت: بازنگری سرفصل‌ها و دروس حسابداری با توجه به نیازهایی که وجود داشت از سال گذشته آغاز شد.
وی افزود: در حال حاضر کمیته برنامه ریزی حسابداری مشغول بازنگری سرفصل‌ها و دروس رشته حسابداری در مقطع کارشناسی است.
سرپرست کميته برنامه ريزي حسابداري وزارت علوم با بیان اینکه رشته کارشناسی حسابداری 130 واحد است که باید بازنگری شود، ادامه داد: گرایش های رشته حسابداری در مقطع کارشناسی حذف شده و این رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی تخصصی ارایه خواهد شد.
وی با بیان اینکه رشته های کارشناسی ارشد حسابداری مدیریت و حسابرسی که برای اولین بار ایجاد شده بود هم به تصویب وزارت علوم رسیده است، یادآورشد: بازنگری تمام رشته های حسابداری به اتمام رسیده و در انتظار تصویب نهایی وزارت علوم است.
احمدپور ادامه داد: بعد از بازنگری سرفصل ها و دروس کارشناسی، بازنگری دوره دکتری حسابداری آغاز خواهد شد.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲