اخبار / دانشگاهی / ابلاغ سرفصل‌های بازنگری‌شده 19 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ابلاغ سرفصل‌های بازنگری‌شده 19 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌هایی، سرفصل‌های بازنگری شده 19 رشته در تمامی مقاطع تحصیلی را اعلام کرد.
<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا رهایی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌هایی، سرفصل‌های بازنگری شده 19 رشته در تمامی مقاطع تحصیلی را اعلام کرد.

<>سرفصل‌های بازنگری شده برای بهره‌برداری در سایت مرکز برنامه‌ریزی درسی قرار داده شده است و اجرای این سرفصل‌ها از نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 برای دانشجویان ورودی سال 97 و به بعد لازم‌الاجراست.

<>بر اساس این بخشنامه‌ها، سرفصل‌های جدیدی که تاکنون در مورد رشته‌های مقطع کارشناسی بازنگری شده، شامل رشته‌های علوم ورزشی، فلسفه و فلسفه و کلام اسلامی است.

<>ازجمله سرفصل‌های بازنگری شده رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می‌توان به رشته‌های فلسفه و کلام اسلامی، ژئومورفولوژی، سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی، مترجمی زبان انگلیسی، جغرافیا و برنامه‌ریزی گردشگری، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، آب و هواشناسی، برنامه‌ریزی آمایش سرزمین و مدیریت فناوری اطلاعات اشاره کرد.

<>رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، فلسفه با گرایش‌های فلسفه یونان و قرون وسطی، فلسفه عصر جدید، فلسفه معاصر، فیزیولوژی ورزشی و مدیریت ورزشی نیز در مقطع دکتری بازنگری شد.

<>گفتنی است آیین‌نامه اجرایی و سرفصل دروس عمومی تربیت‌بدنی نیز به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۷