اخبار / دانشگاهی / آمار شرکت در آزمون دستیاری - آغاز مهلت مجدد ثبت نام از ۲۳ بهمن به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آمار شرکت در آزمون دستیاری - آغاز مهلت مجدد ثبت نام از ۲۳ بهمن

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تقاضا برای ثبت نام در چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از آغاز فرصت مجدد ثبت نام در ۲۳ بهمن خبر داد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سایت سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir به پایان رسید و تعداد ۱۲ هزار و ۵۹۴ در این دوره ثبت نام کردند.<>وی افزود: به دلیل تقاضای تعداد زیادی از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشدند، در روزهای ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه همزمان با ویرایش ثبت نام کنند.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: افرادی که هزینه ثبت نام پرداخت کرده و کد پیگیری را دریافت کرده ولی موفق به ثبت نام نشده اند با همان کد پیگیری ثبت نام را انجام دهند.

<>پورکاظمی خاطرنشان کرد: آزمون کتبی چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۹۷ به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

<>وی گفت: کارت ورود به جلسه آزمون در هفته منتهی به آزمون از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است. حضور در جلسه آزمون بدون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی معتبر امکانپذیر نیست.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶