اخبار / علمی، پژوهشی / آمادگی دانشگاه تفرش برای ارائه خدمات علمی به صنایع استان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آمادگی دانشگاه تفرش برای ارائه خدمات علمی به صنایع استان

دانشگاه تفرش آمادگی خود را برای ارائه خدمات علمی به صنایع و دانشگاه های استان به منظور پیشرفت علمی این استان اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، در حاشیه برگزاری دومین نشست هم اندیشی دانشگاه و صنعت استان مرکزی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه تفرش، با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی، سرپرست دانشگاه تفرش روسای دانشگاه‌ها و مدیران ارشد صنایع و مسئولان استان در دانشگاه تفرش افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با هدف ارائه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه تفرش با صنایع استان برپا شد، توانمندی های علمی،آزمایشگاهی، اختراعات پوستر پروژه های پژوهشی انجام شده استادان دانشگاه تفرش با صنایع استان مرکزی و کشور و پایان نامه های دانشجویان در معرض دید عموم قرار گرفت. سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه تفرش در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه گفت: اساتید فنی و مهندسی دانشگاه تفرش درحال حاضر با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی چند پروژه برای صنعت استان تعریف و برخی از آن در حال انجام و برخی در حال عقد قرارداد می باشد.   دکتر "دوستعلی مژده "افزود: حوزه پژوهشی تاکنون با شرکت هپکو، سازمان هوایی کشور و شرکت گاز تفاهم نامه همکاری امضا کرده و با  برخی از شرکت های بزرگ در استان  نیز در حال امضا تفاهم نامه است.   وی افزود: مرکز تحقیقات پردازش های فوق سریع  دانشگاه تفرش نیز با توجه به وجود صنایع مهم  و دانشگاه های متعدد در سطح استان از آمادگی لازم برای ارائه خدمات علمی به صنایع و دانشگاه های استان به منظور پیشرفت علمی این استان برخوردار است.

تاریخ خبر شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱