اخبار / دانشگاهی / آغاز مهلت ویرایش و انتخاب رشته مجدد دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز مهلت ویرایش و انتخاب رشته مجدد دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

ویرایش رشته محل‌های داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد از ساعت 24 امروز چهارشنبه 2 خرداد آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه 4 خرداد ماه ادامه خواهد داشت، همچنین امکان انتخاب رشته برای داوطلبان نیز فراهم شده است.
<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بنا به درخواست‌های مکرر داوطلبان انتخاب رشته دکتری تخصصی سال 97 این دانشگاه، ویرایش رشته محل‌ها از ساعت 24 روز چهارشنبه 2 خرداد آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه 4 خرداد ماه ادامه خواهد داشت، همچنین امکان انتخاب رشته برای داوطلبان نیز فراهم شده است.

<>داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد انتخاب کنند.

<>داوطلبان با مراجعه با سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org و با وارد کردن کد ملی و داوطلبان اتباع غیرایرانی با وارد کردن کد رهگیری به عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته (در پایین کارنامه سازمان سنجش درج شده است) به عنوان رمز عبور می‌توانند وارد سامانه شده و نسبت به انتخاب رشته یا ویرایش در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

<>ویرایش اولویت‌های انتخابی داوطلبان فقط یک نوبت امکان‌پذیر است و هیچگونه درخواستی مبنی بر ویرایش مجدد مقدور نیست.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و
سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷