اخبار / علمی، پژوهشی / آغاز مرحله دوم داوری آثار راه یافته به جشنواره علوم انسانی فارابی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز مرحله دوم داوری آثار راه یافته به جشنواره علوم انسانی فارابی

رئیس دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی خبر داد: آثار راه یافته به مرحله ارزیابی همه جانبه (مرحله فرایند داوری آثار) جشنواره بین المللی فارابی اعلام شد. به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد رضا حاتمی با اعلام این خبر افزود: تاکنون 2 هزار و 700 اثر پژوهشی داخلی در دبیرخانه این دوره از جشنواره ثبت شده است که از این میان  تعداد 362 اثر پژوهشی به مرحله دوم داوری یعنی ارزیابی همه جانبه راه یافتند. رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ادامه داد: در مرحله ارزیابی همه جانبه، داوران آثار به صورت مستقل و ناشناس هر یک از آثار را براساس شاخص های سیزده گانه جشنواره ارزیابی می کنند. پیش بینی می شود این مرحله تا پایان مردادماه به انجام رسد.   وی یادآور شد: مراسم اعطای جوایز ششمین دوره از جشنواره در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
  جشنواره بین‌المللی فارابی، ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سالانه برای شناسایی و تقدیر از برگزیدگان علوم انسانی و اسلامی، برگزار می شود.

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱