اخبار / دانشگاهی / آغاز فرصت مجدد ثبت نام دکترى پزشکى ٩٧ از امروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز فرصت مجدد ثبت نام دکترى پزشکى ٩٧ از امروز

محمد حسین پور کاظمی رئیس سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آغاز فرصت مجدد ثبت نام آزمون دکترى تخصصی و پژوهشی علوم پزشکی سال ٩٧ خبر داد و گفت: از صبح امروز ثبت نام اين آزمون در سايت سنجش پزشكى آغاز شده است و داوطلبانى كه در مهلت اول ثبت نام نكرده اند يا ثبت نام آنها نياز به ويرايش دارد مى توانند با ورود به سايت نسبت به ثبت نام يا ويرايش اقدام كنند.
<>وی ادامه داد: مهلت مجدد ثبت نام آزمون دكترى تخصصى و پژوهشى علوم پزشكى ٩٧ فردا ٢٧ اسفند پايان مى پذيرد و به داوطلبان توصيه مى كنيم ثبت نام را به ساعات پايانى موكول نكنند.

<>پوركاظمى با اشاره به تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در دوره اول مهلت ثبت نام دكترى پزشكى ٩٧ عنوان كرد: در فرصت اوليه ثبت نام تا پایان چهارم اسفند ٨ هزار و ٦٠٠ نفر ثبت نام کرده اند.

<>رئيس سنجش پزشكى تصريح کرد: براى متقاضیان شرکت در دکترى پزشکی ٩٧ اين امكان فراهم شده است كه در ٢ مجموعه رشته بر اساس مدرک تحصیل ارشد خود ثبت نام كنند.

<>وى بيان كرد: ظرفيت دكترى تخصصى و پژوهشى علوم پزشكى ٩٧ با استعلام از دانشگاه هاى علوم پزشكى پس از آنكه نتايج اعلام و كارنامه ها منتشر شد در سايت سنجش پزشكى قرار خواهد گرفت اما پيش بينى ها حاكى از آن است كه ظرفيت دكترى ٩٧ نسبت به سال قبل كاهش نخواهد داشت.

<>پوركاظمى يادآور شد: آزمون دکترى تخصصی و پژوهشی گروه علوم پزشکی در٢ نوبت صبح و عصر در روزهای پنجشنبه و جمعه ٢٠ و ٢١ اردیبهشت سال ٩٧ برگزار می‌شود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و  سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶