اخبار / دانشگاهی / آغاز فرصت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری از امروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز فرصت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری از امروز

<>رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز فرصت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری برای جاماندگان و همچنین امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی از امروز برای داوطلبان این آزمون خبرداد.

<>دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت و گو با ایسنا، از فرصت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبرداد و گفت: داوطلبانی که به هر دلیلی در زمان اعلام شده موفق به ثبت نام در این آزمون نشده‌اند، می‌توانند از امروز ۲۳ بهمن تا ۲۵ بهمن‌ماه نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. 

<>وی افزود: امکان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir امکان‌پذیر خواهد بود.

<>رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص آمار اولیه ثبت نام کنندگان اظهار کرد: در فرصت اولیه ثبت نام بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۹۴ نفر در آزمون دستیاری تخصصی سال ۹۷ شرکت کردند. 

<>دکتر پورکاظمی اظهار کرد: آزمون کتبی راس ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه ششم اردیبهشت ماه ۹۷ به صورت همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶