اخبار / دانشگاهی / آغاز فرصت تکمیل مدارک و ویرایش سهمیه آزمون دستیاری به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز فرصت تکمیل مدارک و ویرایش سهمیه آزمون دستیاری

<>فرصت تکمیل مدارک و ویرایش سهمیه در چهل و پنجمین دوره آزمون دستیاری پزشکی آغاز شده و داوطلبان تا ۲۳ اردیبهشت فرصت دارند مدارک خود را تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور تسریع در فرایند بررسی مدارک داوطلبان چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی که منجر به صدور کارنامه علمی خواهد شد. ویرایش سهمیه و تکمیل مدارک تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷ بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی فعال خواهد بود.

<>آندسته از داوطلبانی که مطابق دفترچه راهنمای آزمون مدرک سهمیه ای خود را به طور کامل ارسال نکرده اند، باید مدارک خود را در زمان مذکور ارسال کنند.

<>داوطلبانی که خواستار استفاده از سهمیه مناطق محروم هستند باید با کلیک بر روی فرم های مربوط به مناطق محروم فرم مربوطه را دانلود و پس از تکمیل ارسال کنند.

<>در صورت عدم ارسال مدارک در موعد مقرر سهمیه مورد نظر برای داوطلب لحاظ نخواهد شد و سهمیه آزاد برای داوطلب منظور می شود.

<>پس از بررسی مدارک و تایید سهمیه ها از ارگانهای مربوطه کارنامه علمی همراه با رتبه ها اعلام خواهد شد.

<>به گزارش مهر، چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴ هزار و ۳۹۶ پزشک عمومی ۶ اردیبهشت ۹۷ در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری، کارشناسی ارشد
و  سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷