اخبار / دانشگاهی / آغاز طرح پایش سلامت در دانشگاه علامه از 12 بهمن به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز طرح پایش سلامت در دانشگاه علامه از 12 بهمن

رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی از آغاز طرح پایش سلامت جسم و روان ویژه دانشجویان کارشناسی ورودی جدید در نیمسال بهمن ماه خبر داد و گفت: این طرح از 12 بهمن ماه آغاز شده و تا 14 اسفند ادامه می یابد.
حسین سلیمی بجستانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح پایش سلامت جسم و روان هر ساله برای دانشجویان ورودی جدید اجرا می شود. شرکت در این طرح الزامیست و تنها با ثبت نام و دریافت گواهی شرکت در این دوره امکان ورود به سایت برای انتخاب واحد ترم آینده مقدور خواهد بود.
وی ادامه داد: طرح پایش سلامت در دو مرحله برای ورودی های مهر و بهمن انجام می شود و در بهمن‌ ماه یک هزار و 300 دانشجو کارشناسی تحت پوشش طرح پایش سلامت قرار می گیرند.
رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی افزود: دانشجویان بعد از پرکردن پرسشنامه و معاینات پزشکی حدود 4 ساعت در کارگاه‌های توجهی تحت عنوان کارگاه فرهنگ، پویایی و سلامت 3 شرکت می کنند .
وی ادامه داد: در این گارگاه‌ها، آسیب‌های زمان تحصیل، پیشگیری از سوء مصرف مواد، فراگرفتن مهارت‌های زندگی و مسایل دیگر مطرح می شود و دانشجویان گواهی شرکت در این کارگاه ها را دریافت می کنند و با این گواهی می توانند در ترم آینده ثبت نام کنند .
سلیمی با بیان اینکه 43 کارگاه ویژه دانشجویان پیش بینی شده است، تاکید کرد: براساس برنامه ریزی هایی که صورت گرفته طرح پایش سلامت دانشجویان کارشناسی ورودی بهمن ماه از 12 بهمن آغاز می شود و تا 14 اسفند ادامه دارد.
وی افزود: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، مهرماه و دانشجویان کارشناسی، بهمن ماه تحت پوشش این طرح قرار می گیرند در حال حاضر 2 هزار و 800 دانشجو تحصیلات تکمیلی در مهرماه سال جاری تحت پوشش طرح پایش سلامت قرار گرفته اند.

تاریخ خبر شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۲