اخبار / دانشگاهی / آغاز دور جدید همکاری دانشگاه الزهرا و دانشکده فنی حرفه ای شریعتی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز دور جدید همکاری دانشگاه الزهرا و دانشکده فنی حرفه ای شریعتی

<>دکتر خزعلی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه الزهرا از دانشکده فنی حرفه ای دخترانه شریعتی بازدید و در جلسه مشترک با دکتر مهاجرانی و اعضای هیات رئیسه شرکت کردند.

<>

<>به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این جلسه دکتر خزعلی- رئیس دانشگاه الزهرا(س)- ضمن آشنایی با رشته ها و امکانات این دانشگاه، از آغاز دور جدید همکاری بین دو دانشگاه که رسالت مشترک تربیت بانوان متخصص و متعهد را دارا می باشند استقبال نموده و ویژگی های دانشگاه الزهرا(س) را بیان نمود.

<>

<>دکتر مهاجرانی- رئیس دانشکده شریعتی- نیز همکاری بین دانشگاه الزهرا(س) به عنوان بزرگترین دانشگاه جامع تک جنسیتی و دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی به لحاظ بزرگترین مرکز تربیت نیروی تکنسین فنی و حرفه ای دختران را موجب برکات و فراهم سازی امکان حضور بیشتر و پر بار سازی دستاوردهای علمی و فرهنگی برای جامعه زنان ایران دانست.

<>

<>به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا، که طی مذاکرات قبلی به عمل آمده توسط معاونین دانشجویی این دو مجموعه مقرر شده بود که یک مجموعه از فضای خوابگاهی این دانشکده جهت دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) که واجد شرایط بهره مندی از خوابگاههای دانشگاه -به دلیل ماندگاری بیش از سنوات قانونی و یا شبانه بودن- نمی باشند، مورد استفاده قرار گیرد.

<>

<>در این برنامه اعضا از امکانات این دانشکده که از فضای 30 هکتاری برخوردار بوده و دارای کارگاه های مختلف فنی، حرفه ای، باغهای گیاه شناسی و سالن های تربیت بدنی، سالن غذاخوری است بازدید نموده و همچنین در مجموعه خوابگاه ها حاضر شده و از نزدیک ساختمان در نظر گرفته شده برای خوابگاه خودگردان دانشگاه را بازدید کردند.

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳