اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان کارشناسی‌ارشد تکمیل ظرفیت پیام‌نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان کارشناسی‌ارشد تکمیل ظرفیت پیام‌نور


<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از دانشگاه پیام‌نور، ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۷-۹۶، از روز ۱۶ آغاز شد و تا ۲۱ آبان ادامه دارد.

<>دانشجویانی که در نیمسال اول ۹۷-۹۶ (شهریور و مهر ۹۶) دارای کد قبولی پیام‌نور بوده و ثبت‌نام کرده‌اند، کد قبولی آنها به کد رشته قبولی تکمیل ظرفیت تغییر یافته است و لازم است در رشته/محل جدید مجددا انتخاب واحد کنند.

<>برای پذیرفته‌شدگانی که دارای کد قبولی جدید یا کد قبولی قبلی سایر دانشگاه‌ها هستند و در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده‌اند، ثبت نام به صورت غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان صورت می پذیرد.

<>پذیرفته شدگان لازم است در مهلت اعلام شده با آماده کردن فایل اسکن شده مدارک درخواست شده شامل، تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی، عکس ۴×۳ با زمینه روشن، اسکن تصویر مدرک کارشناسی، و ارائه مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه، به سامانه ثبت نام دانشگاه (گلستان) به آدرس اینترنتی http://reg.pnu.ac.ir مراجعه و ثبت نام کنند. لازم به ذکر است؛ حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت و با فرمت jpg یا jpeg باشد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع پیام نور و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶