اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان دانشگاه پیام نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان دانشگاه پیام نور

محمدمحسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور از امروز 27 شهریور ماه آغاز شد و پذیرفته‌شدگان می‌توانند تا 4 مهر عملیات ثبت‌نام خود را از طریق سامانه گلستان انجام دهند.
<>وی ادامه داد: پذیرفته‌شدگان می توانند در مهلت اعلام شده پس از ورود به سایت و  مطالعه صفحه ورودی، با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق‌الذکر در زمان ثبت‌نام اعلام می‌شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

<>سخنگوی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: لازم است پذیرفته‌شدگان اسکن مدارک را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر عکس حداکثر 250کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری کنند.

<>صدر تصریح کرد: سهمیه‌های داوطلبان مناطق، خانواده شهدا، جانبازان انقلاب اسلامی، شاهد، رزمندگان، آزادگان، مربیان رسمی و قطعی مطابق قوانین و مقررات سازمان سنجش آموزش کشور برای علاقه‌مندان ورود به این دانشگاه از طریق آزمون سراسری قابل اجراست.

<>وی بیان کرد: داوطلب باید از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته تحصیلی برخوردار باشد و مسئولیت عدم توانایی برای ادامه تحصیل، براساس نظام آموزشی دانشگاه درباره داوطلب دارای معلولیت جسمی، بر عهده خود داوطلب است.

<>سخنگوی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: داوطلب می‌تواند از طریق همین آزمون در مرکز برون مرزی دانشگاه پذیرفته شوند، کارکنان دانشگاه پیام‌نور مجاز به انتخاب کدرشته‌های تصحیلی مربوط به مرکز یا واحد محل خدمت خود نیستند.

<>وی گفت: دانشگاه، تاریخ و نحوه برگزاری آزمون هر رشته تحصیلی، شرایط پذیرش، مهلت ثبت‌نام و زمان شروع سال تحصیلی را از طریق انتشار در برخی از رسانه‌های جمعی یا با ارسال نامه به اطلاع داوطلبان می‌رساند.

<>سخنگوی دانشگاه پیام نور ادامه داد: چنانچه در هر یک از مراحل ثبت‌نام، برگزاری آزمون و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب، دانشپذیر یا دانشجو دارای هر یک از شرایط یا ضوابط این آیین‌نامه نبوده است، بلافاصله از ثبت‌نام، شرکت در آزمون، ادامه تحصیل و اعطای گواهینامه یا مدرک تحصیلی به او جلوگیری و مطابق مقررات با وی رفتار می‌شود.

<>صدر یادآورشد: دانشجو در صورت مشمول بودن، باید شرایط و مقررات وظیفه عمومی را برای ادامه تحصیل داشته باشد.

<>دانشجویان جدیدالورود باید مدرک تحصیلی دیپلم یا گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی برای ثبت‌نام ارائه دهند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷