اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی

<>مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون در مقطع کاردانی ناپیوسته نیمسال اول 97-96 این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همه متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از اکنون با مراجعه به سامانه مرکز آزمون دانشگاه به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل درباره رشته مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام در یک رشته / محل مورد نظر خود اقدام کنند.

<>داوطلبانی که در سامانه این مرکز ثبت‌نام می‌کنند باید با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت‌نام خود از روز شنبه 28 مرداد به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند. زمان شروع به تحصیل این دسته از متقاضیان نیمسال اول 97-96 است.

<>داوطلبان باید قبل از ثبت‌نام در مورد رشته یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را داشته باشند، چراکه امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت‌نام قطعی وجود ندارد. داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام در رشته یا محل جدید اقدام کنند.

<>زمان ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون در سایر مقاطع (کاردانی پیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ) متعاقبا اعلام می‌شود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶