اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام رشته‌های باآزمون دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام رشته‌های باآزمون دانشگاه آزاد

ذیرفته شدگان رشته‌های باآزمون دانشگاه آزاد باید در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 26 و 27 شهریورماه برای ثبت‌نام به واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتایج تمام رشته‌های باآزمون دانشگاه آزاد برای داوطلبان مقاطع کارشناسی پیوسته، دکتری حرفه‌ای و کاردانی ناپیوسته گروه پزشکی که پیش از این براساس کارنامه خود در سایت سازمان سنجش کشور اقدام به ثبت نام در دانشگاه آزاد کرده بودند، روز گذشته اعلام شد و اطلاعیه جزئیات ثبت نام این مقاطع نیز امروز دوشنبه 25 شهریور در سایت اطلاع رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد به آدرس www.pubr-azmoon.com قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، همچنین ثبت نام پذیرفته شدگان نیز از فردا آغاز می‌شود و پذیرفته شدگان باید در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 26 و 27 شهریورماه به واحدهای دانشگاهی موردنظر مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بنابراین گزارش، پذیرفته شدگان باید برای ثبت نام اصل شناسنامه عکس دار به همراه 2 برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و کپی آن، 6 قطعه عکس 4 × 3 تمام رخ ( برای مشمولان 12 قطعه) و برای برادران ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را مشخص کند، به همراه داشته باشند.

شایان ذکر است، داوطـلـبان می‌توانند در صـورت مـواجه شدن بـا هر سـؤال یـا ابهـامی بـه سـایت www.pubr-azmoon.com مراجعه و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کرده یا به آدرس الکترونیکی [email protected] ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز آزمون دانشگاه آزاد به آنها پاسخ دهند.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲