اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای از 6 خرداد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای از 6 خرداد

ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای از 6 خرداد از طریق سازمان سنجش آموزش کشور از 6 خرداد آغاز می‌شود.
<>دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: محدودیت پذیرش منحصرا برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دوره‌های کاردانی نظام جدید سال ۱۳۹۷ برای سال ۹۷ لغو و همانند سنوات قبل ثبت‌نام و پذیرش علاوه بر دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای برای موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی نیز صورت خواهد پذیرفت.

<>وی ادامه داد: با توجه به این موضوع ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر‌انتفاعی سال ۱۳۹۷ بصورت اینترنتی از روز یکشنبه ۶ خرداد آغاز و در روز شنبه ۱۲ خرداد ۹۷ پایان می‌پذیرد.

<>توکلی خاطرنشان کرد: متقاضیان، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (که همزمان با ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترسی است) و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی اشاره شده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش در دوره‌های فوق که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی صورت خواهد پذیرفت، اقدام کنند.

<>وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال (۲۲ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام کنند.

<>مشاور سازمان سنجش اضافه کرد: داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۵۵ هزار ریال (۵ هزار و ۵۰۰ تومان) دیگر نیز برای دوره‌های مذکور، برای اعلام علاقمندی پرداخت کنند.

<>وی یادآوری کرد: با توجه به تغییر نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش برای تحصیلات متوسطه، نحوه پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در سال ۱۳۹۸، در زمان مقرر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه فنی و حرفه ای و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷