اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام تکمیل‌ظرفیت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام تکمیل‌ظرفیت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از صبح فردا پنج‌شنبه 12 بهمن خبر داد.
<>دکتر امیررضا شاهانی به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت شامل دوره‌های دکتری حرفه‌ای، کارشناسی و کاردانی می‌شود. در دوره کارشناسی در تهران هم پذیرش خواهیم داشت ولی در دوره دکتری حرفه‌ای در تهران پذیرش نداریم.

<>سرپرست مرکز سنجش و پذیرش آموزش پزشکی همچنین از ظرفیت محدود پذیرش در دوره دکتری حرفه‌ای خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش در دوره‌های کاردانی و کارشناسی کمی بیشتر است.

<>شاهانی همچنین امروز را آخرین مهلت ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های کارشناسی‌ارشد و رشته‌های مبتنی بر سوابق تحصیلی دوره کارشناسی اعلام کرد.

<>وی ادامه داد: ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته تا پایان بهمن ادامه دارد.

<>سرپرست مرکز سنجش و پذیرش تاکید کرد: ظرفیت پذیرش در دوره کارشناسی ارشد 24 هزار نفر است و احتمالا ثبت‌نام در این دوره تمدید نخواهد شد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و
مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶