اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای از 24 اردیبهشت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای از 24 اردیبهشت

<>سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر‌انتفاعی سال 96 از 24 اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر‌انتفاعی سال 96 می‌توانند از روز یکشنبه 24 تا 31 اردیبهشت به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و ثبت‌نام کنند.

<>چون پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لباید به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مرراجعه و مبلغ دویست هزار ریال را به عنوان وجه ثبت‌نام پرداخت کنند. همچنین داوطلبانی که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، باید علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، پنجاه‌و‌یک هزار ریال دیگر را نیز برای این دوره‌ها پرداخت کنند.

<>دفترچه راهنمای ثبت‌نام از روز ‌شنبه 23 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و اطلاعیه تکمیلی همزمان با شروع ثبت‌نام از 24 اردیبهشت در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و نشریه پیک سنجش درج می‌شود.

<>آزمون رشته‌هایی که پذیرش آنها به صورت «با‌آزمون» است، روز جمعه 13 مرداد برگزار می‌شود.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی
و سایر مقاطع فنی و حرفه ای و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶