اخبار / استخدامی / آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دستیاران دستگاه‌های اجرایی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دستیاران دستگاه‌های اجرایی

دریافت منابع آزمون های استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از سایت سنجش3
مشاورعالی سـازمان سنجـش آمـوزش کشـور گفـت: ثبت‌نام برای شرکت در اولین آزمون استخدامی متمرکز دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی (شامل 84 دستگاه اجرایی) سال 94 از ساعت 20 امشب از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و در روز دوشنبه 28 دی‌ماه پایان می‌پذیرد.
حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام خبر فوق افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام همزمان با آغاز فرآیند ثبت‌نام روی سایت قرار گرفته و کلیه داوطلبان علاقه‌مند ضرورت دارد با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق شرایط و ضوابط در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه آزمون مذکور با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار می‌شود، افزود: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای این آزمون از روز سه‌شنبه 18 اسفندماه برای مشاهده و پرینت روی سایت قرار می‌گیرد. این آزمون در روز جمعه 26 اسفندماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.
دریافت منابع آزمون های استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴