اخبار / استخدامی / آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه صنعتی‌ شریف به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه صنعتی‌ شریف

متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی دانشگاه صنعتی شریف هم‌اکنون می‌توانند از طریق سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاه صنعتی شریف برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آئین‌نامه استخدامی اعضای غیرهیات ‌علمی و براساس مجوز هیات ‌امنای این دانشگاه، تعداد 16 نفر از افراد واجد شرایط را به ‌صورت قرارداد انجام کار مشخص و مدت معین جذب می‌کند.<>جذب این افراد از طریق آزمون کتبی و مصاحبه عمومی و تخصصی و گزینش با پیش ‌شرط گذراندن سه ماه دوره آزمایشی برای خدمت در تهران خواهد بود.

<>ثبت‌نام در این آزمون، منحصرا به‌صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از امروز آغاز و در روز یکشنبه 26 آذر پایان می‌پذیرد.

<>متقاضیان، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، ثبت‌نام کنند.

<>کارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 19 دی برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 22 دی در شهر تهران برگزار خواهد شد.

<>آزمون شامل دو بخش عمومی و اختصاصی است که مواد آزمون عمومی فنّاوری اطلاعات (مهارت‌های هفتگانه ICDL)،‌ ریاضی و آمار مقدماتی،‌ زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی،‌ هوش و توانمندی‌های عمومی است.

<>متقاضیان برای اطلاع از مواد آزمون اختصاصی به ‌تفکیک رشته شغلی و عناوین شغلی و شرایط احراز می‌توانند به اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه کنند.


<>منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

<>

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶