اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد ۹۸ از فردا به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد ۹۸ از فردا

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از فردا، جمعه ۱۶ آذر آغاز می‌شود.

<>دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از فردا جمعه ۱۶ آذرماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و روز یکشنبه ۲۵ آذرماه پایان می‌یابد.

<>وی در ادامه گفت: داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی باشند که شرایط شرکت در آزمون نیز همزمان با شروع ثبت‌نام، روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

<>مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: بر اساس ضوابط هر یک از داوطلبان می‌توانند حداکثر در ۲ کدرشته امتحانی طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام متقاضی شوند.

<>توکلی افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون ورودی ارشد و اولین مرحله بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنج‌شنبه ۵ و جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

<>وی خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون نیز دوم اردیبهشت‌ماه ۹۸ توزیع می‌شود. همچنین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی روز یکشنبه ۱۱ آذرماه منتشر شد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷