اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از فردا به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از فردا

<>ثبت نام پذیرفته‌شدگان تمامی رشته‌های دکتری سال ۹۷ دانشگاه آزاد از فردا ۲۰ شهریورماه آغاز می شود. 

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌های دکتری سال ۹۷ دانشگاه آزاد باید در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ شهریور برای ثبت‌نام به واحدهای مربوطه مراجعه کنند.

<>اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ دوره دکتری تخصصی «Ph.D» با آزمون سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.azmoon.org قابل مشاهده است.

<>پرونده تمامی پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی سال ۹۷ برای احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است بنابراین ثبت‌نام و ادامه تحصیل پذیرفته‌شدگان این مرحله منوط به تایید صلاحیت‌های عمومی توسط مراجع ذی صلاح خواهد بود.

<>پذیرفته‌شدگان با در دست داشتن مدارک لازم در زمان تعیین‌شده به محل‌های دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

<>با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

<>پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته‌اند، باید هنگام ثبت‌نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند.

<>چنانچه در هر زمان از ثبت‌نام و یا حین تحصیل واجد شرایط بودن این قبیل از دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنها ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سو استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانونی آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.

<>پذیرفته‌شدگان نهایی تمامی رشته‌ها باید شخصا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ شهریور برای ثبت‌نام به واحدهای مربوطه که آدرس و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.sanjesh.iau.ac.ir درج شده،  مراجعه کنند.

<>پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از چگونگی ثبت‌نام ورودی‌های جدید به سایت اینترنتی واحدهای دانشگاهی نیز مراجعه کنند.

<>عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

<>پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، الکترونیکی، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، بروجرد، شیراز و اراک برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام به آدرس سایت آن واحدها  مراجعه کنند.

<>

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و
سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷