اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام در رشته های بدون آزمون مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد از امروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام در رشته های بدون آزمون مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد از امروز

<>سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد از آغاز ثبت نام در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای بدون آزمون در این مرکز از امروز خبر داد.

<>

<>مریم یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ،منطقه خراسان شمالی، اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد، در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ، بدون آزمون برای نیمسال تحصیلی بهمن ماه سال جاری ، در 13 رشته دانشجو می‌پذیرد.

<>

<>وی با ذکر اینکه مهلت ثبت نام در مراکز علمی کاربردی سطح استان از امروز آغاز شده و تا هشتم مرداد ماه سال جاری ادامه دارد، افزود: داوطلبین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این مرکز، به سایت سازمان سنجش به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

<>

<>یزدان پناه با اشاره به افزایش رشته‌های این مرکز طی مهر ماه سال جاری، عنوان کرد: امسال این مرکز در رشته خبرنگاری مقطع کاردانی پذیرش دانشجو دارد.

<>

<>وی با ذکر اینکه ظرفیت پذیرش در هریک از رشته های 75 نفر است، یادآور شد: پذیرش دانشجو در این رشته ها از بهمن ماه سال جاری صورت می گیرد.

<>

<>یزدان پناه عناوین این رشته‌ها را شامل کاردانی فنی نرم افزار گرایش برنامه سازی کامپیوتری ،کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده ،کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری ،کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – غذایی و کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی –شوینده ها آرایشی –بهداشتی عنوان کرد.

<>

<>به گفته سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد رشته های کاردانی حرفه ای نیز شامل حسابداری در گرایش های دولتی ، مالی و صنعتی و کاردانی حرفه ای حقوق گرایش حقوق ثبتی است.

<>

<>وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مرکز دارای 24 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در حوزه صنعت،خدمات و فرهنگ و هنر است و بیش از 1100 دانشجو در رشته‌های مختلف در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

تاریخ خبر دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳