اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد و المپیاد علمی دانشجویی از 16 آذر 94 به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد و المپیاد علمی دانشجویی از 16 آذر 94

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1395 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی از روز دوشنبه این هفته (16 آذرماه) می شود.حسین توکلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی ایرنا اظهار داشت: دفترچه راهنمای ثبت نام حاوی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی و سایر اطلاعات لازم دیگر قبل از آغاز ثبت نام از داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
وی گفت: تمامی داوطلبان ضرورت دارد پس از مطالعه دفترچه و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام در مهلت زمانی اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام برای آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی است لذا داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب و پرداخت مبلغ 300 هزار ریال نسبت به خرید سریال ثبت نام اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: هر داوطلب می تواند علاوه بر انتخاب کد رشته های مورد علاقه خود از میان 66 کد رشته امتحانی که در دفترچه راهنما به عنوان رشته های شناور اعلام شده اند، نسبت به انتخاب رشته دوم از میان کد رشته های شناور اقدام کند.
توکلی اظهار داشت: به این ترتیب داوطلب برای کد رشته های شناور باید نسبت به ثبت کد رشته انتخابی شناور و پرداخت مبلغ 300 هزار ریال دیگر و دریافت یک سریال اعتباری دیگر اقدام کند.
وی گفت: داوطلبانی که علاقمند به گزینش در رشته های دانشگاه پیام نور و مراکز آموزش عالی غیرانتفاعی هستند نیز لازم است نسبت به پرداخت 92 هزار ریال برای شرکت در دوره های مذکور اقدام و در تقاضانامه ثبت نامی آن کدرشته ها را ثبت کنند.
وی یادآور شد: کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 12 تا 15 اردیببهشت ماه 95 روی سایت سازمان سنجش قــرار می گیرد و داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت آزمون خود را دریافت کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعد از ظهر 16 و 17 اردیبهشت ماه 95در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴