اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی از ساعت 18 به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی از ساعت 18

ثبت نام چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی از ساعت 18، 7 دی ماه 92 به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان متقاضی ثبت نام در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی در روزهای 7 تا 17 دی ماه 92 فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار در 11 اردیبهشت 93 برگزار می شود.

پیش از این دکتر سیدامیرمحسن ضیایی معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تغییرات عمده در نحوه پذیرش دستیار پزشکی بالینی دانشگاه های علوم پزشکی گفته بود : آزمون از منظر اجرایی با آزمون های دیگر تفاوتی ندارد و تغییر ویژه ای در اجرا نخواهد داشت اما برخی تغییرات منوط به بعد از برگزاری و نحوه پذیرش اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که زیاد بودن امکان انتخاب رشته - محل باعث مشکلاتی می شود. در حال حاضر دستیاران امکان انتخاب 100 رشته - محل را دارند در حالیکه محدود شدن امکان انتخاب رشته بر اساس علایق یکی از راهکارهای موثر در این زمینه است. به همین منظور امکان انتخاب رشته محدود می شود و میزان تعداد انتخابها در زمان مقتضی به اطلاع دستیاران می رسد.

ضیایی اضافه کرد: از سوی دیگر ضریب دروس تغییر خواهد کرد تا در زمان انتخاب رشته فرد با توجه به نمره و ضریب دریافتی انتخاب بهتری انجام دهد.

تاریخ خبر یکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲