اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی

<>سامانه انتقال و میهمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۷-۹۸ از فردا یکشنبه ۲۰ آبان ۹۷ فعال می‌شود.

<>به گزارش ایسنا، سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان (به جز دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PhD) و دستیاری) دانشگاه‏ های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۸- ۹۷ بر اساس جدول زمان بندی که به دانشگاه ها ابلاغ شده، فعال می‌شود و ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان بر اساس بازه‌های زمانی اعلام شده انجام می‌شود.

<>نقل و انتقال دانشجویان باید فقط از طریق سامانه مذکوراقدام و پیگیری شود، لذا استفاده از سایت یا سامانه دانشگاه در این خصوص ممنوع است.

<>همچنین دانشگاه‏ ها و دانشکده های علوم پزشکی که در نیمسال دوم ۹۸-۹۷ پذیرش دانشجوی انتقالی یا میهمانی ندارند باید اطلاع رسانی لازم را در این خصوص به انجام رسانند.

<>ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌ های مبداء و بارگذاری مدارک لازم از ۲۰ آبان تا ۱۰ آذر ۹۷ انجام می‌گیرد.همچنین مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو از ۱۱ آذر تا ۲۵ آذر ۹۷ صورت می‌گیرد.

<>فرصت ویرایش دانشجویان از ۲۶ آذر آغاز می‌شود و تا ۱۰ دی ۹۷ به اتمام می‌رسد و در این زمان دانشگاه مبداء رسیدگی کرده و نتیجه را اعلام می کند.

<>بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو در بازه زمانی ۱۱ دی تا ۲۳ دی ۹۷ انجام می شود.

<>به گزارش مفدا، همچنین نتیجه نهایی توسط دانشگاه مقصد از ۲۴ دی تا ۸ بهمن۹۷ اعلام می‌شود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷