اخبار / دانشگاهی / آغاز تکمیل ظرفیت آزمون های ارشد و دکتری دانشگاه آزاد از ۱۰ مهر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز تکمیل ظرفیت آزمون های ارشد و دکتری دانشگاه آزاد از ۱۰ مهر

ثبت نام انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۰ مهر آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع ارشد و دکتری تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۳ مهر ادامه خواهد داشت.

کلیه داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده و دعوت به مصاحبه شدند می توانند متناسب با رشته و گرایشی که مصاحبه شده اند و همچنین داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد می توانند متناسب با مجموعه امتحانی که در آن شرکت کرده اند به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

تمامی داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب حداکثر ۲۰ رشته محل دانشگاهی اقدام کنند.

امکان ویرایش رشته / محل های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام برای داوطلبان فراهم است.

اسامی پذیرفته شدگان روز شنبه ۱۷ مهر ماه اعلام خواهد شد پذیرفته شدگان می توانند بعد از اعلام نتایج جهت ثبت نام به واحددانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون سراســـری ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی (کاردانی ناپیوسته ، کــارشناسی پیوسته و دکتری حرفه ای) تا نیمه مهرماه اعلام خواهد شد. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری، کارشناسی ارشد 
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵