اخبار / دانشگاهی / آغاز توزیع کارت هشتمین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز توزیع کارت هشتمین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه فنی و حرفه ای و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم، احمد عطارنیا اظهار کرد: هشتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله روز پنجشنبه 29 بهمن‌ماه و هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1394 پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای روز جمعه 30 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: یک‌هزار و 225 نفر در هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1394 در 85 حرفه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 889 نفر مرد و 336 نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم ادامه داد: 419 مرد در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان در 14 حرفه ثبت‌نام کرده‌اند.
عطارنیا تصریح کرد: 107 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنایع دستی، فرش و نان در 10 حرفه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 48 نفر مرد و 59 نفر زن هستند.
وی خاطرنشان کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان و تفاهمنامه‌ها که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند تا 28 بهمن‌ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
عطارنیا گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه فنی و حرفه ای و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴