اخبار / وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی / آغاز توزيع كارت آزمون دستياري از دوشنبه آينده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز توزيع كارت آزمون دستياري از دوشنبه آينده

سي‌ و نهمين دوره آزمون دستيار تخصصي پزشكي با رقابت 15 هزار داوطلب در روز پنجشنبه 31 فروردين ماه در 25 رشته تخصصي و 18 حوزه امتحاني برگزار مي‌شود.
سيد امير محسن ضيايي دبير شوراي آموزش پزشكي و تخصصي وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به برگزاري آزمون دستياري با رقابت 15 هزار داوطلب، گفت: توزيع اينترنتي كارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه 28 فروردين ماه از طريق سايت مركز سنجش آموزش پزشكي به نشاني www.sanjeshp.ir، آغاز مي‌شود.
وي با بيان اينكه براي داوطلباني كه مدارك ارساليشان ناقص باشد، كارت ورود به جلسه آزمون صادر نمي‌شود، تصريح كرد: البته مهلتي براي داوطلباني كه مداركشان ناقص بود در نظر گرفته شد ولي با اين وجود مدارك حدود 50 نفر ناقص است كه براي اين تعداد كارت آزمون صادر نمي‌شود.
دبير شوراي آموزش پزشكي و تخصصي وزارت بهداشت در خاتمه با اشاره به ظرفيت پذيرش بيش از 2500 نفري در اين دوره از آزمون، گفت: تعدادي رشته محل‌هاي جديد اضافه شده است كه متناسب با آن ظرفيت پذيرش نيز افزايش مي‌يابد.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱