اخبار / دانشگاهی / آغاز تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

دکتر علی اصغر پیوندی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تغییرات مدیریتی در سطح این دانشگاه را با تغییر معاون آموزشی و رئیس دانشکده دندانپزشکی آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اصغر پیوندی طی حکمی دکتر محمد مهدی صدوقی را به عنوان معاون آموزشی دانشگاه منصوب کرد. دکتر محمد مهدی صدوقی استادیار دانشگاه و دارای فلوشيپ قرنيه است. وی جایگزین دکتر سیدعباس صفوی نائینی شده است.
همچنین دکتر پیوندی در حکم دیگری دکتر محمدجعفر اقبال استاد گروه اندودانتيكس و معاون پژوهشي مركز تحقيقات علوم دندانپزشكي را جایگزین دکتر الهه وحیددستجردی به عنوان رئیس دانشکده دندانپزشکی منصوب کرده است.
همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در احکام دیگری دکتر حمیدرضا جمشیدی را به عنوان مشاور در امور بهداشتی و درمانی، دکتر شهرام یزدانی را به عنوان مشاور در امور آموزشی، دکتر سیدمهدی حسینی خامنه را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه و دکتر عباس جندقی را به عنوان مشاور در امور همکاریهای بین بخشی منصوب کرده است.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲