اخبار / دانشگاهی / آغاز انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشک خانواده از امروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشک خانواده از امروز

محمدحسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از شروع انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری پزشک خانواده از امروز خبر داد و بیان کرد: از 110 شرکت کننده در این آزمون، 80 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
وی اظهار داشت: نمره کل این آزمون هزار است که 600 نمره آن به آزمون کتبی اختصاص داشته و بقیه آن مربوط به سوابق کاری، معدل و مصاحبه انجام شده فرد بوده است.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تمام افراد شرکت کننده در این آزمون را عضو شبکه پزشک خانواده کشور خواند و تصریح کرد: این افراد با سابقه کار، برای گرفتن تخصص رشته پزشک خانواده در دومین دوره آزمون دستیاری این رشته شرکت کردند و در صورت قبولی به مدت چهار سال تحصیل می کنند. 
پورکاظمی با بیان اینکه در نهایت تعداد کل پذیرفته شدگان پس از انتخاب رشته 60 نفر است، یادآور شد: مصاحبه های این آزمون در مردادماه بلافاصله پس از آزمون کتبی انجام شده و افراد پس از انتخاب رشته بر اساس سهمیه های بومی و آزاد پذیرفته می شوند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵