اخبار / دانشگاه جامع علمی کاربردی / آغاز المپياد فرهنگی ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه جامع از فردا به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز المپياد فرهنگی ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه جامع از فردا

دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور از 21 شهریورماه به میزبانی استان البرز آغاز می‌شود. خبرگزاری فارس: آغاز المپياد فرهنگی ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه جامع از فردا به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، غلامرضا کریمی‌نژاد، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: این المپیاد با هدف تعمیم و گسترش ورزش در بین دانشجویان، پر کردن اوقات فراغت و ایجاد شور و نشاط و پویایی با ساماندهی محیط رقابتی سالم، بالا بردن روحیه مشارکت و زندگی اجتماعی در قشر دانشجویی به عنوان بخشی از نیروهای متخصص کشور، توجه به سلامت جسمی و روانی دانشجویان و نیل به آمادگی جسمانی دانشجویان برای انجام ماموریت‌های پیش‌بینی شده برگزار می‌شود.

وی افزود: این المپیاد به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور 1100 نفر دانشجو از 27 استان به صورت متمرکز برگزار می‌شود.
 
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: این المپیاد در 7 رشته ورزشی شامل فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، کاراته، تکواندو، شنا و دوومیدانی به مدت 8 روز به میزبانی واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان البرز برگزار می‌شود.

کریمی‌نژاد افزود: در پایان مسابقات نیز استان‌های قهرمان در هر رشته ورزشی به عنوان نماینده دانشگاه جامع علمی کاربردی در مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور که تحت نظر اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تابستان سال 1391برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

تاریخ خبر یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۰