اخبار / دانشگاهی / آغاز آزمون زبان وزارت بهداشت و علوم‌پایه دندانپزشکی در 17 حوزه امتحانی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز آزمون زبان وزارت بهداشت و علوم‌پایه دندانپزشکی در 17 حوزه امتحانی

آزمون‌های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت و میان دوره علوم پایه دندانپزشکی تحصیل کرده خارج از کشورامروز پنج‌شنبه 31 خرداد ماه از ساعت 9 صبح در 17 حوزه امتحانی برگزار می‌‌شود.
<>دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE فردا پنج‌شنبه 31 تیر در 17 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

<>وی افزود: کارت ورود به جلسه این آزمون از دیروز توزیع می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت بیان کرد: در این آزمون 2 هزار و 24 نفر ثبت نام کرده‌اند. آزمون زبان انگلیسی 100 سوال دارد که دواطلبان 90 دقیقه فرصت پاسخگویی دارند.

<>پورکاظمی گفت:‌ این آزمون فردا 9 صبح در حوزه‌های امتحانی به دو صورت الکترونیکی و کاغذی برگزار می‌شود.

<>وی همچنین درباره آزمون میان دوره علوم پایه دندانپزشکی گفت:‌ این آزمون برای دانشجویان تحصیل‌کرده خارج از کشور است و 60 نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.

<>رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت ادامه داد: این آزمون به صورت الکترونیکی در محل مرکز سنجش برگزار می‌شود و داوطلبان با مراجعه حضوری به مرکز کارت ورود به جلسه را دریافت و در آزمون شرکت می‌کنند.

<>پورکاظمی اضافه کرد:‌ این آزمون 200 سوال برای پاسخگویی دارد.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3


تاریخ خبر پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷