اخبار / استخدامی / آزمون‌هاي استخدامي آموزش‌وپرورش مبهم‌ است به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون‌هاي استخدامي آموزش‌وپرورش مبهم‌ است

نماينده مردم رشت ضمن انتقاد از رويه برگزاري آزمون‌هاي آموزش‌و‌پرورش اظهار داشت: اين آزمون‌ها اشكالات عديده‌اي دارد كه بايد به اين اشكالات رسيدگي شود.
به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، جبار كوچكي‌نژاد نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي امروز (سه‌شنبه ) طي اخطاري با استناد به اصل 84 قانون اساسي اظهار داشت: چندي بيش از 50 نفر از نمايندگان نامه‌اي را امضا كردند كه اگر اين نامه پيگيري مي‌شد، بيش از 200 نماينده هم آن را امضا مي‌كردند.
وي افزود: محتواي نامه اين بود كه بيش از 40 هزار نفر از كارمندان آموزش و پرورش بتوانند با گذراندن آزمون و كسب حدنصاب نمره به كار خود در اين وزارتخانه ادامه دهند.
نماينده رشت ادامه داد: آزموني كه آموزش و پرورش برگزار كرد، ابهاماتي دارد كه باعث شده كمتر از 30 درصد داوطلبان در اين آزمون قبول شوند.
كوچكي‌نژاد با بيان اينكه آموزش و پرورش در سال گذشته هم آزموني برگزار كرد كه طي آن 40 هزار نفر بدون نمره منفي استخدام شدند، گفت: نمي‌دانم چه طور شده كه كارمندان آموزش و پرورش با چندين سال سابقه كار در آزمون نمره منفي گرفته‌اند ولي آزمون استخدامي بدون نمره منفي بود.
نماينده مردم رشت ضمن انتقاد از رويه برگزاري آزمون‌هاي آموزش و پرورش اظهار داشت: اين آزمون اشكالات عديده‌اي داشت كه بايد به اين اشكالات رسيدگي شود.
شهاب‌الدين صدر كه رياست جلسه علني مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذكر كوچكي‌نژاد گفت كه كميسيون مربوطه اين مسئله را رسيدگي خواهد كرد.

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰