اخبار / دانشگاهی / آزمون کاردانی به کارشناسی جمعه برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون کاردانی به کارشناسی جمعه برگزار می شود

<>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در آزمون کاردانی به کارشناسی 64 کدرشته در نظر گرفته شده است که در 48 کدرشته داوطلبان براساس سوابق تحصیلی انتخاب می‌شوند و در 16 کدرشته داوطلبان در آزمون سراسری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

<>در فرصت اولیه ثبت نام آزمون، در آزمون کاردانی به کارشناسی 84 هزار و 489 نفر برای شرکت در 64 کدرشته امتحانی ثبت‌نام کرده‌اند که 34 هزار و 892 نفر زن و 49 هزار و 597 داوطلب مرد هستند.

<>براساس این آمار، از میان شرکت‌کنندگان 12 هزار و 151 نفر متقاضی یکی از کدرشته از 48 رشته براساس سوابق تحصیلی هستند و 72 هزار و 328 نفر متقاضی شرکت در آزمون 16 رشته با آزمون هستند.

<>از میان 72 هزار و 328 نفر شرکت کننده در رشته‌های با آزمون 30 هزار و 805 نفر زن و 41 هزار و 533 نفر مرد هستند.

<>براساس امکان دوباره سازمان سنجش علاقه مندان به کد رشته های بدون آزمون فرصت دارند در این کدرشته ها تا ۱۲ مرداد ثبت نام کنند.

<>کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه 9 مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان می‌توانند تا پایان روز پنج شنبه ۱۱ مرداد کارت ورود به جلسه را از این طریق تهیه کنند.

<>براساس برنامه زمانی آزمون 16 رشته با آزمون روز جمعه 12 مرداد در 67 شهرستان و 71 حوزه امتحانی برگزار می‌شود و فهرست نهایی پذیرفته شده هفته آخر شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی به کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷