اخبار / دانشگاهی / آزمون پیش کارورزی به شیوه الکترونیکی ۲۷ اردیبهشت برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون پیش کارورزی به شیوه الکترونیکی ۲۷ اردیبهشت برگزار می شود

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3
دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی گفت: آزمون الکترونیک پیش کارورزی دوره اول این آزمون در اسفندماه سال ۹۴ برگزار شد و دور دوم این آزمون دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۵ برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر طاهره چنگیز با اعلام این خبر افزود: باتوجه به ماموریت محوله به منطقه ۷ آمایشی درخصوص برگزاری آزمون الکترونیک پیش کارورزی دوره اول این آزمون در اسفندماه سال ۹۴ برگزار شد و پیرو موافقت معاون آموزشی وزارت بهداشت دور دوم این آزمون دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۵ برگزار خواهد شد.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی خاطرنشان کرد: کلیه دانشجویانی که در آزمون پیش کارورزی اسفند ۹۴ مردود شده اند و مجوز شرکت در آزمون بعدی را دارند، می توانند پس از ثبت نام در دانشگاه محل تحصیل در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود: ضروری است دانشگاههای علوم پزشکی و نیز دانشگاه آزاد اسلامی، حداکثر تا چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت فهرست اسامی و مشخصات داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون را به معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کنند.

چنگیز خاطرنشان کرد: دانشجویان متقاضی از دانشگاههای خارج از کشور که در آزمون پیش کارورزی اسفند ۹۴ مردود شده اند باید به صورت مستقیم از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به ثبت نام و طی فرآیند اداری اقدام کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به ترکیب شرکت کنندگان در این آزمون، نمره حدنصاب قبولی مشابه آزمون اسفند ۱۳۹۴ و برابر ۹۸ خواهد بود.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی گفت: نتایج نهایی آزمون پس از بررسی اعتراض های احتمالی به کلید پاسخنامه، ۳۰ اردیبهشت ۹۵ توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شرکت کنندگان و دانشگاههای محل تحصیل دانشجویان اعلام خواهد شد.  

چنگیز تاکید کرد: شرکت در این آزمون نیز به عنوان یک نوبت از نوبت های مجاز شرکت دانشجو در آزمون پیش کارورزی محسوب خواهد شد.

به گزارش مهر، دانشجویان پزشکی پیش از ورود به مرحله کارروزی خود باید یک آزمون جامع پیش کارورزی بگذرانند که این آزمون در جدیدترین تغییرات آموزش پزشکی به صورت الکترونیکی و با محوریت اجرا توسط دانشگاه های علوم پزشکی منطقه ۷ آمایش شامل اصفهان، یزد، کاشان، شهرکرد برگزار می شود.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵