اخبار / دانشگاهی / آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور جمعه برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور جمعه برگزار می شود

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور با رقابت 109 هزار و 884 نفر در روز جمعه 29 آذرماه برگزار می شود و داوطلبان تا فردا پنجشنبه 28 آذرماه می توانند کارت آزمون خود را دریافت کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در 125 کد رشته امتحانی برگزار می شود و در این آزمون 109 هزار و 884 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 51 هزار و 2 نفر زن و 58 هزار و 882 نفر مرد هستند.
آزمون روز جمعه 29 آذرماه 92 در 85 شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای آن را دریافت کنند.
داوطلبان ثبت نام کننده تا ساعت 24 روز پنجشنبه 28 آذرماه می توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات شناسنامه ای نسبت به پرینت کارت آزمون خود اقدام کنند.
همچنین بر اساس اعلام سازمان سنجش براي رفاه حال داوطلبان شهرستانهاي لارستان، خنج و گراش كه حوزه امتحاني آنان شهرستان لامرد درنظر گرفته شده است، مقرر شد حوزه مستقل در دانشگاه پيام‌نور مركز لارستان ايجاد شود.
تعداد سئوالات و زمان پاسخگویی برای هر گروه امتحانی، رشته و گرایش تحصیلی متفاوت بوده و برای هر داوطلب بر روی بسته اختصاصی که برایش درنظر گرفته شده، مشخص شده است.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲