اخبار / دانشگاهی / آزمون عملی رشته موسیقی برای داوطلبان دانشگاه آزاد برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون عملی رشته موسیقی برای داوطلبان دانشگاه آزاد برگزار می شود

آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی رشته موسیقی دوره کارشناسی پیوسته واحدهای دانشگاه آزاد از دوم تا چهارم آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، متقاضیان رشته موسیقی مقطع کارشناسی پیوسته واحد تهران مرکزی لازم است برای انجام آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی در روزهای دوم تا چهارم آبان ماه به دانشکده هنر و معماری این واحد مراجعه کنند.

بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، داوطلبان دختر باید در روزهای یکشنبه ۲ آبان (صبح و عصر) و صبح دوشنبه ۳ آبان و داوطلبان پسر باید در روزهای عصر دوشنبه ۳ آبان و صبح و عصر سه­ شنبه ۴ آبان در ساعات اداری ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر به دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی در خیابان انقلاب، تقاطع خیابان فلسطین مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان رشته موسیقی واحدهای شیراز، لاهیجان، انار و علی آبادکتول باید در روز یکشنبه ۲ آبان ۹۵ لازم است برای انجام آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی در ساعات اداری ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر به واحدهای مزبور مراجعه کنند.

نتیجه قطعی پذیرش دعوت شدگان به آزمون عملی این رشته متعاقبا اعلام می شود.

متقاضیان لازم است مبلغ ۳۰۰ هزار ریال بابت هزینه برگزاری آزمون عملی به شماره حساب ۰۲۱۵۹۵۵۸۶۳۰۰۰ نزد بانک ملی ایران شعبه دانشگاه آزاد اسلامی به نام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی) واریز کرده و فیش بانکی آن را در هنگام مراجعه برای مصاحبه تحویل دهند.

متقاضیان مشمول لازم است تا اعلام نتایج مصاحبه و اعلام اسامی افراد قبول قطعی، تکالیف وظیفه عمومی خود را به موقع انجام دهند تا با مشکل مواجه نشوند. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد 
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵