اخبار / دانشگاهی / آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت امروز برگزار می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت امروز برگزار می‌شود

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از برگزاری آزمون زبان عمومی( MHLE) در روز پنج‌شنبه 24 تیر ماه جاری خبر داد.

دکتر محمد حسین پور کاظمی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: کمتر از 3000 نفر در آزمون زبان عمومی ( MHLE) ثبت نام کردند و این آزمون امروز پنج شنبه 24 تیر ماه جاری برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره بر آزاد بودن شرکت در آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت تصریح کرد: دانشجویان برای شرکت در آزمون دکترای تخصصی( Ph.d ) باید حداقل 50  درصد نمره آزمون زبان عمومی را کسب کنند. اما داوطلبانی که نمره زبان آنها در این آزمون  45 باشد باید در کنکور Ph.d نمره بالای 50  را کسب کنند تا در مقطع دکتری تخصصی پذیرفته شوند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی آزمون زبان عمومی ساعت 18 روز دوشنبه 28  تیره ماه از طریق سایت  http://www.sanjeshp.ir منتشر خواهد شد. 

دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - TOFEL از سایت سنجش3      دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - IELTS از سایت سنجش3     

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵