اخبار / دانشگاهی / آزمون دستیاری پزشکی ۱۴ اردیبهشت برگزار می شود / کارت آزمون منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کارت آزمون منتشر شد

چهل و چهارمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶ برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون از دوشنبه ۱۱ اردیبهشت در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر،  در چهل و چهارمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی تعداد ۱۴ هزار و ۴۰۸ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد، ۷ هزار و ۵۳۴ داوطلب زن و ۶ هزار و ۸۷۴ داوطلب مرد هستند.<>این دوره از آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون از روز ۱۱ اردیبهشت در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است.

<>داوطلبان این آزمون می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir  نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

<>دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، اردبیل، ارومیه، زاهدان، اصفهان، مازندران، اهواز، شهیدصدوقی یزد، همدان، شهر تهران، تبریز، شیراز، بندرعباس، گیلان، کرمان، کرمانشاه، بوشهر، لرستان، گلستان و بیرجند مجری آزمون دستیاری این دوره هستند.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶