اخبار / دانشگاهی / آزمون دستیاری دندانپزشکی ۲۲ تیر برگزار می شود / اعلام مهلت ویرایش به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام مهلت ویرایش

آزمون دستیاری دندانپزشکی ۲۲ تیر برگزار می شود و نتیجه بررسی مدارک داوطلبان از اول خرداد اعلام می شود و افراد در صورت نیاز تا ۸ خرداد فرصت دارند نسبت به ویرایش و تکمیل مدارک اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،  سی و یکمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۲۲ تیر برگزار می شود و داوطلبان می توانند در روزهای اول تا هشتم خردادماه با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نتیجه بررسی مدارک خود را مشاهده کنند. <>داوطلبان شرکت  در سی و یکمین دوره پذیرش آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ۹۶ از ساعت ۱۸ روز دوشنبه اول خرداد تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۸ خرداد با ورود به سامانه و وارد کردن کد رهگیری می توانند از نتیجه بررسی مدارک ارسالی اطلاع یابند.

<>درج جمله «کامل و مورد تایید است» به منزله صدور کارت آزمون در موعد مقرر بوده و درج جمله «ناقص است» و «ناخوانا است» به منزله لزوم تکمیل مدارک بوده و در صورت عدم اقدام، کارت شرکت در  آزمون برای این گروه از  داوطلبان صادر نخواهد شد و در صورتی که صرفا در مدارک بومی دارای نواقص هستند در صورت عدم تکمیل مدارک سهمیه مربوطه، در سهمیه آزاد لحاظ خواهند شد.

<>درج جمله «تغییر وضعیت» به منزله عدم احراز شرایط شرکت در آزمون بوده و داوطلب اساسا مجاز به ثبت نام در آزمون با توجه به مندرجات راهنمای آزمون دستیاری دندانپزشکی نبوده است.

<>سوالات داوطلبان در خصوص تکمیل مدارک و ویرایش فرم ثبت نام در بازه زمانی اعلام شده از طریق  آدرس پست الکترونیکی مندرج در سایت، [email protected] قابل پاسخگویی خواهد بود.

<>داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام در اسفند ماه سال ۹۵ و اردیبهشت ماه ۹۶، نسبت به ارائه مدارک بومی اقدام نکرده بودند و برای آنها جمله «سهمیه  آزاد، فاقد مدارک بومی» ثبت شده، به هیچ وجه در این مرحله مجاز به ارسال مدارک بومی نبوده و در سهمیه آزاد قرار گرفته اند.  لذا در فرم ثبت نام می بایستی، نوع سهمیه انتخابی را تصحیح کنند.

<>پس از اتمام مهلت ثبت نام، سهمیه انتخاب شده به هیچ وجه قابل تغییر نیست و در این مرحله امکان تغییر سهمیه توسط داوطلب نبوده و اصلاحات و ویرایش سهمیه ها صرفا براساس توضیحاتی که در ذیل نتیجه بررسی مدارک برای داوطلب توسط کارشناسان آزمون دستیاری بر اساس ضوابط مندرج در راهنما، منظور داشته است امکان پذیر است.

<>گزینه های نیروهای مسلح، استعداد درخشان و سهمیه بومی باید به توضیحات اطلاعیه مراجعه کنند.

<>داوطلبان پس از ویرایش فرم ثبت نام و یا تکمیل مدارک آزمون، نسبت به ارسال ایمیل و اعلام آن به آدرس پست الکترونیکی مندرج در اطلاعیه اقدام کنند.

<>پس از برگزاری آزمون کارنامه اولیه کلیه داوطلبان و اسامی واجدین شرایط پذیرش (احراز حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون)، پس از آماده شدن توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی از طریق سایت اعلام خواهد شد.

<>آن دسته از داوطلبان که حداقل ۵۰ درصد  نمره آزمون (بدون در نظر گرفتن ضرایب دروس و رشته ها) را کسب کرده باشند، اجازه انتخاب رشته را خواهند داشت. کسب نمره برای کلیه سهمیه ها به جز سهمیه آزاد، تابع مقررات مربوط به خود است.

<>داوطلب می توند رشته محل های مورد علاقه خود را به ترتیب اولویت مورد نظر در فرم انتخاب رشته انتخاب کند. معیار پذیرش داوطلبان ابتدا نمره کسب شده و سپس اولویت رشته محل انتخابی داوطلب خواهد بود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶