اخبار / دانشگاهی / آزمون الکترونیک علوم‌پایه دندانپزشکی خردادماه برگزار می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون الکترونیک علوم‌پایه دندانپزشکی خردادماه برگزار می‌شود

آزمون الکترونیک میان دوره علوم پایه دندانپزشکی برای داوطلبان تحصیل‌کرده در خارج از کشور و مردودین آزمون اسفند سال گذشته ۳۱ خرداد ۹۷ برگزار می‌شود.
<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آزمون الکترونیک میان دوره علوم پایه دندانپزشکی ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷ برگزار می شود.

<>داوطلبان تحصیل‌کرده در خارج از کشور که در آزمون علوم پایه دندانپزشکی اسفند ۹۶ مردود شده‌اند، می‌توانند در آزمون میان دوره که در روز پنجشنبه ۳۱ خرداد در ۳۹ در مرکز آزمون الکترونیک مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، شرکت کنند.

<>داوطلبانی که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده‌اند، باید قبل از ثبت‌نام از طریق سایت http://epay.sanjeshp.ir مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال (۱۲۰ هزار تومان) بصورت اینترنتی به عنوان هزینه ثبت‌نام پرداخت کنند.

<>داوطلبان با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه و به همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت ملی از روز شنبه ۱۲ خرداد تا روز چهارشنبه ۲۳ خرداد به مرکز سنجش آموزش پزشکی واقع در خیابان آزادی، بین خیابان دکتر قریب و اسکندری، نبش خیابان بیمارستان کمک مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری، کارشناسی ارشد
و  سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷