اخبار / استخدامی / آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌های کشور برگزار می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌های کشور برگزار می‌شود

زمون استخدامی شرکت فرودگاه‌های کشور برگزار می‌شود مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌های کشور از برگزاری آزمون استخدامی این شرکت تا پایان مهر ماه سال جاری خبر داد. به‌گزاراش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، سیدعبدالمجید حسینی روح‌الامینی مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌ها ضمن اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، مجور برگزاری این آزمون هفدهم شهریور ماه اخذ شد. روح‌الامینی افزود: اقدامات لازم برای اطلاع رسانی و درج آگهی در روزنامه در حال انجام است و تا پایان مهر ماه این آزمون برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در این آزمون ۲۸۴ نفر پذیرفته خواهند شد افزود: از این تعداد ۳۵ نفر در مشاغل ستادی و مابقی برای فعالیت در ۴۴ فرودگاه کشور جذب خواهند شد. مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی در ادامه گفت: این آزمون برای مشاغل مورد نیاز در رشته‌های الکترونیک، مراقبت پرواز، مخابرات، ایمنی‌زمینی، مالی، تداراکات، ساختمان، فنی،امور کارکنان، بازرگانی، استاندارد فرودگاهی و همکاری‌‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد. به گفته وی در فرودگاه‌های مهرآباد و امام‌خمینی(ره) به ترتیب ۱۸ و ۱۲ نفر جذب خواهند شد. روح‌الامینی همچنین در خصوص شرایط تحصیلی متقاضیان نیز یادآور شد؛ ۹۰ درصد از مشاغل پذیرفته شده در مقطع لیسانس و مابقی نیز در مقطع فوق دیپلم خواهد بود. وی همچنین در خصوص آزمون انجام شده از سوی استانداری‌ها در برخی از استان‌ها برای پذیرش مشاغل فرودگاهی با تاکید بر اینکه روند کار متوقف نشده است؛ گفت: پذیرفته‌شدگان این آزمون در مشاغل فرودگاهی در صورت صدور مجوز استخدام از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی نیز جذب خواهند شد.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۲